Zostań częścią naszego zespołu

Szukasz pracy w branży IT lub usług teletechnicznych? Dołącz do zespołu Pancom i zyskaj niepowtarzalną szansę rozwoju w ramach stabilnie funkcjonującej firmy, zapewniającej stały rozwój i nowe wyzwania.

Sprawdź aktualne oferty pracy w Pancom.

Aplikuj

Zapraszamy do składania aplikacji pod adresem:

Monter instalacji niskoprądowych
zobacz ofertę

Stanowisko

Monter instalacji niskoprądowych

Firma PANCOM zatrudni pracownika na stanowisko Monter instalacji niskoprądowych

 

Zakres obowiązków:

– montaż okablowania elektrycznego oraz systemów niskoprądowych (sieci komputerowych, telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, domofonów),

– serwisowanie i obsługa sieci komputerowych, telewizji przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, domofonów.

 

Wymagania:

– mile widziana podstawowa znajomość tematyki instalacji elektrycznych, sieci komputerowych, systemów alarmowych, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej CCTV, domofonów, elektroniki i elektryki,

– mile widziane doświadczenie w instalacji okablowania 230V,

– mile widziana umiejętność sprawnego montażu okablowania i innych elementów instalacyjnych,

– prawo jazdy kat. B,

– dyspozycyjność, możliwość pracy w delegacji,

– samodzielność, chęć do pracy, pozytywne nastawienie.

 

Oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,

– warunki do rozwoju,

– pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole.

 

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, 63-760 Zduny lub przesyłając na adres mailowy (praca@pancom.pl) wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)

Zastrzegamy sobie, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami

Technik serwisu - wsparcie IT
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik serwisu - wsparcie IT

Firma PANCOM to dynamicznie rozwijający się integrator systemów sprzedaży, zajmujący się instalacją oraz serwisem urządzeń fiskalnych, wag kalkulacyjnych, urządzeń znajdujących się na stanowisku mięsnym oraz sprzętu IT.

Jeżeli jesteś osobą ceniącą długoletnią współpracę w stabilnej firmie, masz znajomość techniczną w systemów sprzedaży i branży IT, lubisz mobilną pracę. prześlij nam swoje CV.

 

Zakres obowiązków:

– wdrażanie i utrzymanie systemów sprzedaży oraz elementów sieci LAN,

– realizację stałego wsparcia technicznego dla klientów: rozwiązywanie problemów technicznych,

– instalacje systemów komputerowych, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz innych produktów.

Wymagania:

– bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows,

– doskonała znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,

– znajomość protokołu TCP/IP

– umiejętność diagnozowania usterek,

– bardzo dobra organizacja pracy,

– samodzielność, komunikatywność,

– rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań,

– umiejętność pracy w zespole,

– prawo jazdy kategorii B.

 

Oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,

– warunki do rozwoju,

– pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole.

 

 

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11, 63-760 Zduny lub przesyłając na adres mailowy (praca@pancom.pl) wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)

Zastrzegamy sobie, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami

Technik konserwator instalacji alarmowych i PPOŻ
zobacz ofertę

Stanowisko

Technik konserwator instalacji alarmowych i PPOŻ

Firma PANCOM to dynamicznie rozwijający się integrator elektronicznych systemów zabezpieczeń zajmujący się instalacją oraz serwisem systemów CCTV, SWIN, SAP, KD, LAN na terenie całego kraju.

Jeżeli jesteś osobą ceniącą długoletnią współpracę w stabilnej firmie, masz znajomość techniczną w zakresie systemów zabezpieczeń, lubisz mobilną pracę prześlij nam swoje CV.

Pilnie poszukiwany partner na stanowisko:

Technik systemów alarmowych i PPOŻ

 

NASZ WYMAGANIA:

  • Wykształcenie techniczne min. średnie
  • Wiedza w zakresie teletechniki, elektroniki i zagadnień sieciowych w tym doświadczenie w instalacjach systemów niskoprądowych CCTV, SSWIN, SAP, KD oraz LAN
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dobra organizacja i odpowiedzialność
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziane uprawnienia elektryczne SEP E/D do 1 kV (jeśli brak zapewniamy udział w uzyskaniu wszystkich niezbędnych uprawnień) 

ZAKRES ZADAŃ:

Nadzór regionalny i realizacja zleceń serwisowych, przeglądów oraz prac instalacyjnych w zakresie systemów CCTV, SSWiN, SAP, KD, LAN w obszarze wybranego regionu.

W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • Dużą samodzielność
  • Zadaniowy tryb pracy
  • Stabilne zasady zatrudnienia na umowę o pracę
  • Korzystne warunki płacowe
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Wszelkie narzędzia i wyposażenie pomiarowo montażowe oraz IT
  • Samochód służbowy

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu zwrotnego z wybranymi kandydatami.

CV można składać osobiście w siedzibie firmy: PANCOM ul. Sienkiewicza 11 63-760 Zduny lub przesyłając na adres mailowy praca(at)pancom.pl wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182)